2013. december 26., csütörtök

What brought the Infant Jesus? - Miket hozott a Jézuska?

                                                  Karácsonyi Ajándékaim


Bizony.Nálam is járt a Jézuska,és nekem is elhozta a listámon szereplő ajándékokat. Most ezeket mutatom be nektek.



1.Samsung Ativ 4 notebook.

Ez egy Notebook (Laptop),amin lehet internetezni,játszani,kamerázni stb.
Tulajdonságok:

- Webcamera
- alap játékok
- fehér színű


2. H&M Magassarkú.

Ez egy magassarkú cipő.Nagyon örültem neki mert ezt már tavaszal megakrtam venni.Így hát most megkaptam.
Tulajdonságok:
- Fekete
- Csatos
- Platformos

3. H&M arany lánc.

Ez egy arany nyaklánc. Ilyet már régóta szerettem volna így tudta a Jézuska, hogy mit kell hozni.
Tulajdonságok:
- Arany színű
- Kapcsos
- hoszú,tojás alakú




4. Ikea plüss figura.

Ez egy bagoly plüss. Ezt a mamáméktól kaptam nagyon tetszik és még így télre melegít is.:33

Tulajdonságok:
- Barna árnyalatú
- textilla
- kesztyűbáb



5. Zara Táska. 

Ez egy nagy " Hobo " táska. Nagyon-nagyon örültem neki mert
szép színe van,nagy férőhejes.

Tulajdonságok: 
- narancsos szín
- "Hobo" 
- Kézi táska :)


 . Nasik :$

Milka Áfonyás-tejkrémes.
Milka Bubbly fehér csokoládé.
Chio Tejszínes-mediterrán fűszeres Chips.
Bonbonetti rumízű szaloncukor.
Tibi túrósbatyus-mazsolás szaloncukor.
Haribo Chamallows mikulás csizma cukor.
Orbit Blueberry rágógumi.
Nutella & Go.
Milka Caramel tábláscsokoládé.

 


































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése