2014. június 21., szombat

Sold out! I would again? - Elfogyott! Újra venném ?

Sziasztok ma egy új sorozatnak nézzünk elébe!:) 
Nagyon sok kifogyott termékemet gyűjtöm,és itt az idő, hogy ezeket megosszam veletek is a véleményemmel együtt.Minden terméket még az előző állapotában láthattok mivel kifogyottan nem szerettem volna megmutatni.(Hisz nincs értelme)




1. Maybelline Clean Express
  Ez egy arclemosó/sminklemosó. Nekem nagyon jól bevált termék.
  A natúrabb sminktől elkezdve a vízálló sminkig mindent levisz     az arcról! Ami hiba ebben a szuper termékben az,hogy a szememet   irritálja! Újravenném. 

2. Olay Fresh Effects Shine,Shine Go Away 
   Ez egy arclemosó/sminklemosó.Ezt csak reggelente beledobom a 
   táskás neszesszerembe és már indulhatok is. Frissít,hidratál,
   fertőtlenít és lemossa a sminket. Ez a smink lemosó kendő 
   viszont nem távolítja el a vízálló sminket,de nem bántja a 
   szememet. Újravenném.  

3. Revlon Colorstay
  Ez egy alapozó. Ez az alapozó nagyon jó.Akár hiszitek akár nem
  hidratál! Nem kenődik,ami azért jó mert nem kell aggódnom         amiatt,hogy elcsúszott a sminkem. Én  félhétkor mindig 
  magamra dolgozom és öt órakor le is mosom olyan állapotban 
   amilyenben felraktam,tehát nem kopik le. Ezt az alapozót          reális árnyalatokban lehet kapni!Újravenném. 


4. Sonia Kashuk Hidden Agenda Palette
       Ez egy szemhéj festék paletta.Ez a paletta nappali,natúr 
   sminkek elkészítéséhez való. Nagyon sokat használtam belőle
   az első színt a szemöldök csontomra vagy pedig                    highlighterként. Nagyon pigmentáltak azaz szemhéjalap nélkül 
   is fel lehetne vinni! Néha találkoztam bennük icci-pici          csillámokkal.Nem venném újra. 


5. Make-up Applicators 
   Ez egy szivacsokból álló szett. Hát sajnos már mind a három
   bekoszolódott vagy ketté vált! Nagyon jó puhák voltak,így
   nem sértették a bőröm. Minden kis zíg-zúgba be fértek és
   felkenték a terméket az adott helyre. A három szögekkel
   a korrektort,a highlightert szerettem fel vinni.Ma már
   az ecsetekhez vonzódom jobban,de: Újravenném. 


6. Cotton Pads 
   Ez egy vatta  korong. A száz darabból álló szettem is 
   elfogyott. Ezek is elég puhák voltak.Ezek annyira nem mentek
   be kisebb helyekre de a sminket lemosni velük élmény volt.
   Ebben a szettben voltak kisebb-nagyobb korongok is,így plusz 
   pont jár érte! Újravenném. 

7. Maybellin Dream Fresh BB
   Ez egy BB krém. Ezt a BB krémet nagyon sokszor használtam és 
   nagyon szerettem. Nem kenődött. illetve hamar beszívódott a
   bőrömbe. Hidratálta valamint tisztította. És amiért a 
   legjobban szerettem az az volt,hogy kezelte a pattanásaimat.
   Egyébként kis helyen is elvért. Újravenném.  


8. Astrintgent 
   Ez egy porús összehúzó tonik. Eltávolította miteszereket
   illetve  a pattanásokat is. Nagyon hamar beszívódott és hatott
   is. Sokat használtam így hamar elfogyott de se baj megbocsátok
   neki. Nem járt mellékhatással.Újravenném. 


9. Maybelline Baby Lips 
       Ez egy ajakbalzsam. Hát az biztos,hogy nagyon imádtam őket.
   Eltüntette a cserepeket illetve nem szárította ki a számat.
   Ebből kettő is elfogyott mivel ezeket használtam egyszerre.
   Mivel színezettek ezért néha még rúzst sem kellet felraknom.
   Nagyon hamar beszívta a szám.Újravenném. 




Ennyi lenne ez a bejegyzés remélem,hogy tetszett és,hogy tudtam
tippeket,tanácsokat adni.Köszi,hogy elolvastátok.



xoxo bloggercsajszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése